Yrityksen esittely

Koirankoulutuspalvelu Jadu on aloittanut toimintansa keväällä 2011. Toimintaa on lähdetty rakentamaan pienestä ja tyytyväisten asiakkaiden kautta uudet asiakkaat ovat löytäneet koulutuksiimme. Kiitos asiakkaille, jotka ovat jo mukana toiminnassamme :)

Toimintamme perustuu kysyntään, eli suunnittelemme koulutuksen vastaamaan juuri sinun toiveitasi. Jadun koulutuksiin pääset helposti Etelä-Karjalan alueella. Tarpeen tullen toimimme myös muualla Suomessa, matkan pituus ei ole este :)

Ensisijainen toimintamme tarkoitus on auttaa koirakoita ja kannustaa eteenpäin ajatuksella; rakkaudesta koiriin <3 Emme käytä ainoastaan yhtä koulutusmetodia vaan ajattelemme että koirakot ovat yksilöitä, joille etsimme sopivan tavan lähestyä koirakon tarvitsemia koulutustarpeita.

Koulutustarjontaamme on mm. projektikoira- ja ongelmakoirakoulutus, leirien, kurssien-ja koulutustilaisuuksien pitäminen eri paikkakunnilla sekä koirien hoitotoimeenpiteet ja neuvonta. Autamme myös antamalla yksityistunteja :) Ota rohkeasti yhteyttä!

Koirankoulutuspalvelu Jadu +358417545020 koirankp.jadu@gmail.com